Hej (:




Hej alla! de va ett tag sedan!

Har vart mycket de senaste med skola, jobb
å framför allt gymnastiken! Det har vart tävling
och uppvisning och så blir det tväling igen på
söndag! men det är ju så roligt (: Men såklart
så har jag hunnit med att pyssla lite också :P
Håller just nu på med en adventsljusstake,
hoppas jag blir klar med den imorgon! isfåall
ska jga fota å lägga in en bild e bloggen (:

Något kuligt som hände idag va att min moster
ringde å sa att jag skulle gå in å kolla på scrappiz,
så då gjorde jag det å såg att dom publicerat min
dörrkrans som jag gjort! så det va ju lite roligt
minsann (:

Tänkte bjuda på en bild från gymnastikuppvisningen
i söndags!




Kommentarer
Postat av: frajd

hallå mariellaaaaa.

du har väl inte glömt bort mig bara för jag flyttat utomlands, haha!

jag kommer hem strax innan jul, kan vi inte träffas lite då? :)

2008-11-25 @ 23:14:58
URL: http://racke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0