julmys













jag lyssnar på julmusik.. det har jag gjort i två veckor nu...
jag är nog lite sugen på julen ändå minsann (:
Jag har till och med gjort en dörrkrans som jag ska ha i
juletiden, fast jag har hängt upp den redan nu :P hihi..
Stommen har jag klippt till i kartong sen har jag limmat
ihop pappersremsor i ändarna och sedan limmat på
dem lite omlott på kartongen. Sen har jag dekorerat
med lite bling, brads, gröna löv och filthjärtan.
Det dröjer väl inte länge tills julklapssshoppingen är i full fart..
neee jag måste nog försöka hålla mig lite nu så jag
inte blir trött på julen innan det äns har blivit december :P


Godnatt




Kommentarer
Postat av: Angelika

Wow! Va fin den blev!!

2008-10-16 @ 10:20:26
Postat av: linnea

haha du är för rolig du :D men fin va den!!

2008-10-16 @ 18:27:44
URL: http://linneazetterlund.blogg.se/
Postat av: Jonnis

äälska julen ^^ jag har oxå börjat med julmusiken ^^ hihhi



as fin krans:D

2008-10-16 @ 22:12:54
Postat av: smula

såå fiin!! jag beundrar dig!!!



jaa... detta med jullängtan känner jag igen... min kära sambo har pratat om o räknat ner till jul sedan... förra julen tror jag :D!



ha de fint!

kramkram//anna

2008-10-22 @ 04:59:56
URL: http://smula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0