Några rader..

 
Tänkte jag kunde uppdatera lite här nu när jag ändå sitter och väntar på att tvätten ska bli klar.
Åker till Stockholm imorgon på gympatävling och kom på att min tränartröja låg i tvätten så väntar på
att den ska bli klar så jag kan hänga upp den på tork inför imrogon. Det är mycket gympa nu, förra helgen
var vi och tävlade på Ungdoms-SM, sjukt kul erfarenhet. Vi kom på 19e plats av 32 lag och vi är väldigt nöjda
med resultet. Det är ju första gången lilla karlskrona är och tävlar på USM och nu kan det bara bli bätte känns
det som :) Är redan taggad för nästa års USM och då ska vi placera oss på den övre halvan! :)
Nästa helg har vi våran årliga uppvisning också, missa inte det!
 
 
 
Hur glad blev inte jag idag då när jag kom hem? Gräset var klippt, det var städat och fint här inne, de var upplockat och uppstyrt i klädkammren nere, tvättstugan var i ordning med ny matta på golvet å allt. Mannen hade visst slitit hårt medans jag va på träningen idag. Så duktig älskling <3 
 
Har förresten beställt min brudkläning nu, den är sååååå fin! Hoppas den är lika fin när den kommer :)
Längtar så mycket! Men oj vad mycket det kvar att tänka på inför bröllopet, vi får väl se hur allt ska gå :)
 
Nu ska jag fixa mig inför läggdags och sen hänga upp tvätten!
NattiNatti
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Carina

Klänningen såg fantastiskt fin ut :-)

2013-06-20 @ 21:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0