Golvet på plats - Tapet nästa!

 
 
Nu börjar alla bitar falla på plats här hemma! Övervåningenen är i princip klar :)
Snickarna håller på å listar där uppe just nu.
Så i helgen kan vi flytta upp datorn! Yiipppii! Vi får vänta lite till innan vi kan flytta
in i sovrummet bara, golvvrämen ska installeras och fondtapeten ska upp, men snart snart snart :D
Här kommer lite bilder från insidan av huset!
 
Nere:
 
Spikhålen i fodrena har jag nu spcklat igen så i helgen blir det till att måla
 
Jag vet att dörren och fönstret inte är samma vit som foderna men det syns inte lika mycket i verkligen som på bilden. Dörren ser extremt gul ut på fotot..
 
Här ska det bli klädkammare
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Badrum
 
 
 
Uppe:
 
Till vänster blir det en liten arbetshörna och till höger vårt sovrum.
Furudörren ska vitmålas. Hoppas vi hinner grundmåla den i helgen.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: fillan

Vaad fint det blir :-D det kommer att bli jättebra :-) ska bli kul att få se det :-) kramar

2013-01-11 @ 18:23:01
Postat av: Carina

Håller helt med dej. Färgskillnaden tänker man inte alls på i verkligheten. Allt blir så fint :-). Jag föll pladask för tapeten. Så snyggt.
Jag tror nog vi kan fixa lite med dörrarna i helgen om min maskin funkar.
Tack för fikat idag. Glömde säga det innan vi åkte.

2013-01-11 @ 21:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0