Sängbord och Hatthylla

 
Vi har haft sjukstuga här hemma sen i måndags, jag och Vile som har åkt på en riktig dunderförkynling, men idag mår vi mycket bättre. Jag har till och med känt mig så pigg så jag har målat våra sängbord! Och det behövdes verkligen, de var så fula fläckar som inte gick bort och de hade gulnat i färgen.
Nu är dom vita och fina igen, och håll i er nu, jag har målat de i antikvit! Ni som känner mig vet att det har vart lite diskussioner kring det här med vitt :) Jag vill ju ha VITT VITT inte nån kvalmig antikvit. Så varför har jag då målat sängbord i antikvit? Jo för vår liggande panel i sovrummet var ju färdigmålad vit och då är det ju alltid antikvit, så tänkte att väggen kanske hade sett gul ut om jag målat borden i kritvit.
Här kommer lite bilder från själva målningen, så småning om ska ni få se bilder när de är på plats.
 
Ser ni någon skillnad? :)
 
 
Tänkte också att jag skulle visa hur hatthyllan blev! Jag tycker den blev så himlans bra :) Vad tycker ni?
 
 
 
Hoppas ni haft en bra alla <3 dag
 
Adjöken
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Carina

Det blev verkligen skillnad, och sååå fint

2013-02-16 @ 09:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0