Höst

 
Nu är det verkligen höst! Och visst är det vackert ute? Älskar höstens färger!
Det som är tråkigt däremot är alla jobbiga förkylningar och andra sjukdomar som går såhär års.
Vile har vart förkyld och hostig i över en vecka men nu är det äntligen på bättringsväg. Idag är han bara
lite snorig men annars pigg och glad. Själv har jag åkt på nån hostvariant, hostar som en dåre men i
övrigt känner jag mig frisk så ska väl inte klaga :)
 
Igår tog jag lite kort på lillemannen bland höstlöven :) 
 
 
Visst är han fin vår lilla prins? :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Å så fina kort det blev!!
Sötaste Vile!

2012-10-18 @ 17:26:07
Postat av: Carina

Visst är han fin :-).
Jag tyckte han hostade en hel del ikväll så jag hoppas ni får sova inatt. Han gnisslar tänder också, hihi.

2012-10-18 @ 21:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0