Fixardag

 
 
Idag har vi fixat å trixat en massa här hemma. Eldat upp det sista sen rivningen och
burit in trädgårdmöbler och annat. Svärföräldrarna har också vart här och byggt en
målarstation i garaget så jag och Per har även hunnit med att måla lite panel ikväll.
Vi ska försöka göra sånt vi kan själva, typ måla panel :) Sen får snickarna göra de lite 
mer avancerade. På måndag som sagt så börjar dom bygga! Ska bli så spännande!
Jag och pappa (mest pappa) rev det sista på utbyggnaden i veckan så 
det skulle kunna bli klart till helgen och svärföräldrarna var här igår och hjälpte till med
att köra grus och jämna till vid grunden. Det blev superbra!
Det är tur att vi har så många som hjälper oss, TACK ALLA.
 
Nu försöker Per söva Vile som inte vill sova och jag håller lite koll på brasan. Vi har börjat
elda i kronspisen på kvällarna och det är såå mysigt! Dessutom trevligt för vår elräkning :)
 
pappa sliter :)
 
 
Vileälskling
 
Lördagsmys 
 
 
Mina älsklingar myser i soffan
 
 
 
Adjöken adjö
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Carina

Jag kan komma på tisdag och måla lite om ni vill.
Elda mycket i spisen. Akta bara så det inte blir för varmt för dina fina ljuslyktor.

2012-10-28 @ 21:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0