Internet

 
 
Nu har vi internet igen :) Det har krånglat en massa här hemma men nu
fungerar det som det ska!
Annars rullar det på här på landet. Bygget går framåt och och det är kul :)
Vile har blivit stor pojk nu med, 9 hela månader! Vär älskade son,
du är så fantastisk och jag är så stolt och glad att få vara din mamma <3
Till helgen ska han sova borta med barnvakt för första gången. Jag är lite nervös
men jag tror att det kommer gå bra. Per och jag ska nämligen till Halmstad då våra
tjejer ska tävla.
 
Här kommer lite bilder på bygget:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Carina

Skönt att erat internet funkar nu.
Bygget ser riktigt bra ut :-). Det blir skönt för er när det är klart.
Klart att du ska vara en stolt mamma. Ni har ju en så fin liten son.

2012-11-08 @ 19:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0