3 månader



Idag blir min prins 3 månader! Jag kanske är tjatig men som sagt
tiden går såå fort! Lillemannen utvecklas iaf hela tiden och nu
har han fattat att man kan stå på benen :) Han älskar det och
skrattar hela tiden när han får stå upp :)




Idag ska vi till bvc och mäta och väga honom OCH han sak även
vaccineras idag! Två sprutor blir det, ett stick i varje lår. Hoppas han
inte blir allt för ledsen min lilla kille.
Nu ska jag hoppa in i duschen sen blir det lunch med mammi innan bvc!

adjöken







Kommentarer
Postat av: Carina

Per demonstrerade för oss igår hur han kunde "stå". Det funkade inte alltid men flera gånger :-). Skönt att sprutorna är avklarade. Jag tror de gjorde mer ont i er föräldrar än i Prinsen.

2012-05-04 @ 19:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0