för det är ingen vanlig dag






Vad är det för en dag? Är det en vanlig dag?
Nej det är ingen vanlig dag för det är Viles månadsdag och
min födelsedag hurra hurra hurra :)

Idag fyller man alltså 24 år då och Vile blir 1 månad, grattis till oss!
Har blivit firad idag av älsklingen och fick ett par träningsskor som
jag önskat mig. Vile fick också present, en mjukisgroda :)


Även pappsen fyller år idag så stort grattis till dig far!

Min syster var här en stund tidigare och då gjorde vi dessa
små godsakerna!



De blev helt okej va? :) mums!

Nu ska jag mysa med min lilla familj!
adjöken










Kommentarer
Postat av: Matte

Men herregud vilka bakelser!!! Haha, ser grymt fina ut. :-)

2012-03-04 @ 20:53:40
URL: http://math.webblogg.se/
Postat av: Frida

Varför inte satsa på en konditorkarriär?! :) Söööta ni är båda två!! Hoppas födelsedagen vart bra!!

2012-03-04 @ 21:34:42
Postat av: Carina

Synd att jag är sjuk men vi grattar en annan dag IRL

Kramar till er alla tre

2012-03-04 @ 22:47:49
Postat av: Carina

Synd att jag är sjuk men vi grattar en annan dag IRL

Kramar till er alla tre

2012-03-04 @ 22:48:35
Postat av: Angelica

Wow! va fina de blev!! Supergulligt med mönstret i sugerpasten =)

Ååå vill me göra sådana, ska nog prata med Fillan....=)

Kram

2012-03-05 @ 08:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0