41 + 4





Jaha då är man alltså gravid i vecka 42! Mini kom ut du är färdig nu
och allt här hemma är klart så det finns inget att vänta på.
Ibland känns det som att det nog inte blir någon bebis, kommer vara såhär fet och klumpig
resten av livet.. Jag har iaf tryckt i mig en hel ananas nu och druckit 1 liter
Grape tonic, tydligen ska detta hjälpa att sätta igång förlossningen. Tror nog
inte att något av detta hjälper men desperat som man är så måste jag ju
såklart testa! Ont i hela käften nu å det känns som det fräter på tungan efter
all ananas, lär väl dessutom få sitta på toa hela dagen imorgon säkert. haha
fasen va störd man är!! Vi har iaf tid hos BM på onsdag och sen blir det förlossningen
på fredag för att KANSKE bli igångsatt. Jag kommer vägra åka hem på fredag
om de säger så, åker inte hem på fredag utan minisen!
Nu har jag gnällt färdigt och tänkte gå å lägga mig..
Å vem vet kankse jag vaknar inatt av att ananasen och tonicvattnet börjar värka ;)










Kommentarer
Postat av: Carina

Vi väntar och väntar också. Som tur är slipper vi all din värk och annat som följer med. Snart får ni belöningen :-).

Kram!

2012-01-31 @ 08:51:01
Postat av: Angelica

Kom uuuuuut nuuu Mini!

Hoppas det hjälpte med ananas =D

Kram

2012-01-31 @ 09:06:45
Postat av: Sara

Jag gick över åtta dagar med min lilla kille. Dagen innan han kom gick jag en snabb promenad runt Rocksjön i Jkpg. Gjorde ont som fasen (hade också foglossning) men det kan ju satt igång det hela, eller så hade han planerat att komma just den dagen iaf. Lycka till på förlossningen när mini väl vill titta ut! Passa på att vila upp dej ordentligt nu, sen blir det fullrulle :) Kram Sara

2012-01-31 @ 09:13:06
Postat av: annika

jag gick över 10 dagar med jimmy .... så nu får lillkillen komma ut ,,,ler lycka till kram annika k

2012-02-01 @ 21:54:54
Postat av: Mamma

I morgon kommer minisen, det är jag säker på!

Vi längtar!!

2012-02-02 @ 18:17:16
Postat av: Anonym

grattis till sonen kram annika

2012-02-05 @ 21:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0