Babysim

  
 
Igår fick vi veta att Vile kommit med på babysimmet nu i höst :D 
Börjar nästa söndag och det ska bli så spännande! Han älskar å plaska
i badbaljan här hemma och duscha är också en favorit så tror verkligen han
kommer att tycka om det!
 
Lillplutten vaknade klockan fyra imorse och tyckte att vi skulle gå upp då. Det tyckte
INTE jag! men men här har man inte mycket å säga till om så det vara bara å bita ihop
å gå upp. Klockan halv sju somnade han igen (lagom till Per skulle gå upp)
och då hade såklart jag blivit pigg så det var svårt att somna igen men till slut gick
det och då sov vi till klockan halvtio.
 
Nu ska jag fixa ihop något käk.
 
adjö
 
Dessa badbyxor fick lillemmanen av mormor, det var lite stora när vi testade dom för några veckor sedan
så de är säkert perfekta nu till babysimmet!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Carina

Skrattade gott. Vile har kommit in på babysim, hihi.
Det lät som om han hade klarat något svårt intagningsprov. Snygga badbrallor :-). Han kommer att älska babysimmet

2012-08-16 @ 21:30:18
Postat av: Mariella

Carina, skrev faktiskt kommit med på ;) Vile längtar till lördag då han får va med farmor och farfar hela dagen :)

2012-08-16 @ 23:16:03
Postat av: Carina

Jag läste lite för snabbt ser jag nu, hihi.
Det var mysigt att ha honom idag :-)

2012-08-18 @ 22:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0