Cupcakes!







Idag har jag och sis vart flitiga i köket!
Vi har bakat cupcakes, å det var såå roligt :)
Plus att de blev supergoda! Vi gjorde egen
sugarpaste i måndags som vi använde till att
dekorera med. Såhär fina blev de!










Det blev fyra olika sorter.
vi gjorde först vanligt grundrecept på muffins
sedan smaksatte vi några med blåbär,
några med chokladbitar och några
med små äppelbitar. Sen dekorerade vi med
frosting, sugarpaste och även figurer som vi formade
i sugarpaste, en sort blev också med vanligt kulströssel.





adjöken







Kommentarer
Postat av: Carina

Ja :-). De var så snygga att man knappt ville äta dem. Som tur var gjorde vi ju det i alla fall och de var sååååå goda.

Tack för i går :-).

P.S. Inget roligt promenadväder idag, hihi.

2011-10-06 @ 11:58:55
Postat av: Mariella

Jag har faktiskt provar en halv med choklad idag :P Ne det är riktigt höstrusk, men jag ska faktiskt försöka promenera ner till posten sen.. kanske blåser bort... :)

2011-10-06 @ 13:44:29
Postat av: Mamma

Så otroligt fina och goda! Tyckte även Ingvor och Petra.

Kram.

2011-10-06 @ 15:50:58
Postat av: Angelica

Men hallå! Jag vill me smaka allt gott ni gör! =D

Vilka superfina och söta cupcakes! Ni är ju för duktiga =)

Kram A

2011-10-06 @ 16:01:03
URL: http://angelikasscrapblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0