Mitt hem






godkväll

Idag har vi haft våran lilla "föreställning" i skolan.
vi har hållt på med temaarbete i två veckor och idag
var de finalen på det hela och det gick jättebra! :)
Imorgon är det sista dagen på ESTE å sen på måndag
börjar AU2 Nnoooooooo!! är så sjukt osugen på det!

Nu är maten i ugnen och jag väntar på att älsk ska
komma hem från gympan. Idag var första träningen
för vt-11. Gymnasterna lär ju ha träningsverk imorgon!

Jag tänkte att jag skulle visa mina 10 trogan läsare hur
vi har det här på Galgamarken :) så här kommer lite bilder,
de är dock från i julas men det får gå ändå!


vardagsrummet


annan vinkel















Nu är jag hungrug!

Adjöken adjö!











Kommentarer
Postat av: Mamma

Så fint hjärtat! Å jag är en av de 10:)

2011-01-12 @ 00:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0