regn






lite sådär lam dag idag, har regnat en massa..
Fast lite mysigt med regn ändå, har suttit på balkongen
å tittat på när det öser ner.. jag vet det låter som att jag
inte har något liv! haha

Va en sväng i Vallby idag å hjälpte mammi att städa inför
studenten sen åkte jag å far till IKEA, äntligen!! Det blev en
del grejer :P

Ikväll har jag vart borta hos sis å hjälpt till med att
sätta upp gardiner, de blev jättemysigt! Köpte även lite
värmeljus till henne å Nicko så de va myspys med massa ljus :)



från balkongen



hon lär ju vara snyggast på torsdag







Adjöken










Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är världens bästa!! Puss älskade unge!!

2010-06-08 @ 19:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0