Jag var bara inte gjord för dessa dar, och dessa dar är inte gjorda för mig











När tar det slut? helvete vad detta är drygt.. många tycker min blogg
är bra för den ofta är så possitiv men nu måste jag bara säga fyfanhelvetejävlaskitbajs
rövjävlafanrentutsagt! Du har lämnat mig på den jävligaste av platser. Jag hatar att jag älskade dig
å älskade dig så mycket att jag hatar mig. Frågan är varför jag jag hade dig, var det på riktigt? eller var det så att du då du var solskenet och jag var ensam? Jag kanske behövde dig mer än vad jag ville ha dig. Kanske var det jag som var blind. säkert. så lika för båda antar jag.
Men stå ut, några dagar till, stå ut. orka. orka.
Denna sommaren ska bli så himla bra, efter denna våren så förtjänar jag väl det? eller?
Det är nästan som att lära sig cykla på nytt. Hålla balansen. men jag ska aldrig ramla mer
och jag kommer aldrig tillbaka hit igen. Tur att vissa människor finns ändå. Mina människor.
Även om jag trivs jäkligt bra att vara själv så är det tur att jag har mina människor.
forhoppningsvis så kan jag börja le igen efter helgen och då har jag bara bra människor runt omkring mig.

lite deppinlägg kanske men denna dagen är inte okej. sorry.
men som sagt jag älskar mina människor.. godnatt..

och det är tur att jag har dig...
vad jag hoppas att du, kan se mig nu
vad jag hoppas att du, hör mig nu…


adjöken adjö
























Kommentarer
Postat av: din bästis

<3

2010-06-25 @ 00:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0