Fredag

Idag är det fredag och jag är ledig! är egentligen ledig
hela helgen men va duktig och tog en extra tid på söndag,
helt okej ändå, behöver ju pengarna.
Gick upp vid tio imorse och sen var jag ute å gick med
stavarna i 40 min, har inte tränat något denna veckan
så kände att jag va tvungen å röra på mig lite..
Johan jobbar på sjöofficers restaurnagen till ca fyra
sen ikväll kommer hans bror hit, vi ska laga lite käk
och kanske spela något spel. Han ska sova över för Johan
behöver hjälp imorgon med att bära bort våran gamla soffa
till fyndhörnet, våran hyresvärd har satt upp massa arga lappar
om "vem som egentligen har parkerat en soffa utanför föråden.."
och det var ca 3 veckor sedan,  så nu måste vi göra något åt
det innan han blir tokarg.

Tänkte lägga upp lite bilder från JSM i truppgymnastik som
vi va och tittade på för några helger sedan. Karlskrona ställde
upp med ett mixlag och tog hem silvret! så det va ju superhäfigt,
det var ju trots allt deras första JSM, så grattis igen till er alla!!







Några av mina gymnaster följde också med å tittade
så dom gympade lite på gräset i pausen (:

Stina gör flickis-flickis



adjöken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0