Trötter..




nyss hemkommen från jobbet, är sååå trött.Ska strax lägga mig
i soffan, borde egentligen fixa lite här hemma med disk å tvätt men
jag orkar verkligen inte så det får vänta... kanske min älskling vill
ta disken när han kommer hem (: hihi. hoppas!

Helgen spenderade vi i jönnet och såhär såg den ut

Fredag -  Kom vi fram vid halvsju och blev upphämtade av moster
och på kvällen åt vi tacogratäng. mums! Vi fixade även lite med
deras vardagsrum, satte upp lite hyllor och så.

Lördag -  På lördagen fortsatte vi lite med vardagsrummet, sydde gardiner
och målade om soffbordet.´Sen var ja en snabbis på A6 å köpte en födels-
edagspresent till min syster. Hon fick en icurl så hon blev glad (:
Så träffade vi självklart min söta systerdotter Jamie också, 1 vecka
gammal, hon är världens sötaste!
Kvällen tillbringade vi hos Linnea och Mattis, vi åt god mat och umgicks,
det var riktigt trevligt!

  

Söndag -  Vaknade jag och Johan med lite smått huvudvärk efter lite
god dricka på lördagkvällen :P Men vi piggnade till och fam. Noren, fam.Maxon/
Karninger, jag och Johan åkte till Lekeryd och köpte mjukglass.
   När vi kom hem var Frida och Henke i Tenhult så jag å Johan passade på att träffa
dem, vi gick en promenad till tenhultssjön och jag å frida berättade om våra små
bus vi hade för oss när vi va små (: hihi.
   På kvällen provade Johan på att göra en rätt med helgrillad kyckling
fylld av färska kryddor, lök och paprika. Det blev kanongott men det tog
sin lilla tid hehe. nästan 4 timmar :P
Senare på kvällen tittade vi lite i mormors gamla klippbok, det var så häftigt
att se, hon har verkligen klippt ut allting och sparat, så söt älskade mormor<3

    
  

Måndag  -
Angelica jobbade men jag och Mikael fixade det sista i deras
vardagsrum, det blev så himla fint! Sydde även lilla Hildas gardin till
hennes rum. Vid lunchtid åkte vi och köpte pizza och åt i Angelicas butik och
efter maten gick jag och fikade med Vicce, så roligt att träffa henne! Under tider
vi var och fikade blev Hilda klippt för första gången, hon hade visst skrikit först
som bara den men när hon började klippa blev hon tyst, hon tyckte nog det
blev fint och det blev det med! så sött (: 
  kl.17.25 började våran hemfärd till Kalleskrona, min lillasyster Felicia
hade också vart uppe så hon åkte hem samtidigt med oss. Tåget från Växjö
till Emmaboda var försenat men våran snälla busschufför som skulle
ta oss från Emmaboda till K-na vänta på tåget så vi hann med den! Tur det
annars hade vi fått vänta mer än 1 timma på nästa tåg :S Så tack snälla.

    
   
 

 Det var allt för denna gången, nu blir det som sagt soffan!!
Ha det!

Adjöken adjö







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0