torsdag






God förmiddag! (:

Idag ska våran hyresvärd komma å kolla lite på lägenheten.
Det verkar som att de som va å tittade på den ville ha den :D
yippi! Så vi ska prata lite om det, när dom ska ta över den åså.

Har fixat nästan allting inför skolan nu på måndag, fatta att jag
är nervös nu! men samtidigt ska det bli jättekul å spännande!

Min syster, jimmy å lilla Jamie kommer ner imorgon! åå vad man
saknar den lilla (: Syster är faktiskt väldigt duktig på att uppdatera
sin blogg om hennes vardag med Jamie, det är ju så kul å läsa
å se alla foton på henne, det blir ju inte att man träffar dem alltför
ofta när de bor i Jönköping och vi Karlskrona :( Men imorgon iaf
då får man träffa sötnosen! :)




Nu ska jag äta en väldigt sen frukost!

Hejsålänge!






Kommentarer
Postat av: frida

Hej!

Jag köpte lite olika saker. Arbetsstol, bäddmadrass, en matta och en vattenkanna till exempel :P



Var ska ni flytta, vilken gata alltså?

Har Johan fått jobb? :)

Vilken skola kom du in på? tusen frågor, inte setts på hela sommaren juuu!

puss!

2009-08-27 @ 15:15:11
URL: http://racke.blogg.se/
Postat av: fillen

vad fin design! mkt bättre än innan :)

2009-08-27 @ 19:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0