ikea o jobb idag

Idag har vi vart på IKEA, haft jättemysigt. Jag, Frida, Marcus och Martina möttes upp vid mc donald halv tio å fixade lite mumsigt att ha med oss på färden. Martina va chaufför och körde sin fina guldiga volvo.
Blev en hel del shopping, mest från min sida såklart, bäst att passa på tyckte jag..
Efter en dag i Kalmar va de snabba ryck tillbaka till donken där plikten kallade, härligt å jobba när man är tre man kort och asvarmt, plus massa massa gäster, eller inte så kul.. jao men de gick iaf, är ju hemma nu å mår hyffsat bra, inga större men förutom alla pipljud i skallen.

Nehe mina vänner nu e de dags att krypa till kojs!

adjöken adjö

Kommentarer
Postat av: Angelika

Å varit på IKEA, kul! När man bor i JKPG har man ju inte så långt ;-)
Ja visst har det kommit in mycket fint till butiken!! Synd att du inte kommer upp i helgen...
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0