äääntligen tömt kameran



Johan min har äntligen tömt bilderna på sin kamera!
Har velat lägga upp  lite ny bilder på  pyssel jag gjort
men johan har inte  "haft tid". Man måste göra det på
hans dator eftersom jag inte har det programet i min
dator, men nu äntligen efter lite tjat från min sida offrade
han sådär tre, fyra minuter att tömma kameran sin! TACKAR (:






Skulle egentligen lagt upp en till Lo men är interiktigt 
färdig med den men hoppas på att kunna göra klart
den imorgon..

Annars  har  det inte hänt  så mycket idag.  Va på jysk  innan
donken  för ja  skulle köpa  en skänk  till köket,  men såklart
hade dom inte den hemma. Men dom har beställt en till mig
nu så den ska komma om ca tio dagar. Hoppas den gör det
nu med så det inte dröjer allt för länge, har ju hört  hur andra
har fått vänta sex  veckor  å så där när dom lovat  att beställa
hem  grejor,  men men vi  får väl se . . Nu  ska jag  sätta  mig
framför tvn å dricka varma koppen (:



adjöken adjö





Kommentarer
Postat av: smula

åååå... vilka fina! du är ju jätteduktig ju!!

2008-08-18 @ 09:42:35
URL: http://smula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0