liten uppdatering

 
Tänkte att jag skulle uppdatera en smula :) Det har ju hänt en del sen sist! 
Jag har hunnit med att fylla år! 25 år nu då och snart kan man väl kalla sig tant?
Far min har fyllt 50 också, ja vi råkar ju fylla på samma dag! Så vi har haft 75-årskalas, två stycken
till och med! Tack till alla som uppvaktade mig på min dag! 
 
En annan kul sak att berätta är ju att jag och Per har förlovat oss! Min älskade gick ner på knä och friade på min födelsedag och förhoppningsvis blir det bröllop redan nu i september. Det känns helt fantastiskt roligt och underbart men också lite overkligt :) Så framöver får ni nog räkna med att läsa om en del bröllopstankar!
 
Mamma har åkt till Teneriffa med jobbet (som vanligt så här års) och är borta 5 veckor.
Låång tid utan lilla mammai :(
Pappa åker nu på måndag och hälsar på, hoppas dom får det härligt i solen och att
de skickar lite värme hit till Sverige. Ge mig vår nu! 
 
Bilder från kalas 1:
 
 
Kalas 2:
 
 
 
Nu är det påsk och helgen tillbringar vi i Jönköping med nära och kära.
Glad påsk allihop!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Äntligen en uppdatering!! Så fina och roliga bilder! Kul för mig som är så långt borta:-)

2013-03-30 @ 17:06:49
Postat av: Anonym

Från mamma alltså:-)

2013-03-30 @ 17:07:45
Postat av: Carina

Ja, det var ett roligt kalas :-). Mindre roligt var det att se hur jäkla fet jag är. Bröllopet blir en bra morot att göra något åt det. Vile är ju bara så fin :-)

2013-03-30 @ 22:00:56
Postat av: annika

var har du bilden på ringen ? vill se din ring grattis å kram annika k

2013-03-31 @ 21:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0