Livet på landet

 
 
Hallå alla! 
Längesen jag bloggade nu men så är det väl när man flyttar :) 
Nu har vi bott här i 2 veckor och det är fortfarande ett flyttkaos här hemma!
Det tar längre tid än vad man tror att packa upp och sen kan jag inte förstå
hur mycket saker man kan ha egentligen. Tänkte att vi inte hade så mycket saker
men oj vad fel jag hade! 
Det är i alla fall så mysigt här på landet :) Jag och Vile är ute och promenerar
nästan varje dag och han älskar att sova ute i vagnen.
 
Här kommer några bilder på vårt nya hem:
 
 
Baksidan.
 
Trädgården och garaget
 
Trädgård
 
 
Som ni ser så är det mycket trädgård och en massa rabatter över allt och eftersom
varken jag eller Per är så förtjusta i rabatter så kommer nog det flesta att ryka bort.
Men det får vi ta itu med lite längre fram. Överst på listan nu blir att riva tegelutbyggnaden 
som ni ser på första bilden.
Jag hoppas kunna uppdatera här med vad som händer framöver, dels för vår egen
del så vi kan titta tillbaka men också för er nyfikna läsare så ni kan följa oss
i vår vardag med husrenovering och massa mer!
 
 
 
adjöken
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Carina

Nu får ni ju nästan obegränsat med utrymme så då gäller det att inte samla på sej för mycket.
Det går lättare att komma iordning när allt är klart.

2012-10-14 @ 14:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0