ett tag sedan



Nu var det ett tag sedan jag bloggade. Det har vart fullt upp förra
veckan med förberedelser för Viles dop som var i helgen så jag får
väl skylla på att jag inte haft tid :) Vile döptes som sagt i lördags å
det gick så bra! Han blev lite ledsen när han fick vatten på hvuvdet
men annars var han världens snällaste hela dagen :)

Ikväll ska vi till Emelie, David och Ewelina. Vi ska grilla å mysa lite
så det ska bli kuligt :) Tänkte att vi skulle promenera dit i det härliga
vädret!

Här kommer lite bilder från helgen:

Jag, Linnet och Vile på väg hem från glassiären


Linnet och Vile


Viles doptårta som Felicia har gjort :)


Vile med mormor och morfar



Nu ska jag fixa mig lite innan kvällen.
Adjöken







Kommentarer
Postat av: Mamma

Älskade lilla barn!

2012-05-17 @ 10:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0