Framsteg


I söndags vände sig Vile från rygg till mage. Jag hade lagt hnom på rygg på sin lekfilt
i vardagsrummet och skulle fixa något i köket och när jag kom tillbaka låg han på mage :)
Jag la honom på rygg igen och ropade på Per, då visade han upp vad han lärt sig
och vände sig om igen! Min duktiga kille :) Han vände sig från mage till rygg när han var
tre månader, nu är han 4 1/2 månad.
Vile har även testat att smaka på lite mat. Han är inte så jätteförtjust i matpureer än så länge
men yoghurt och gröt gillar han.



Efter idag så har älsklingen semester!!! Ska bli så underbart när
vi kan va hemma alla tre att tag nu :)

Hoppas ni får en härlig dag!





Kommentarer
Postat av: Carina

Han visade mej också vad han kan idag :-).

Gosigt barn ni har.

Tack för lånet av honom i kväll!

2012-06-19 @ 21:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0