Juletid


Nu har jag ställt fram tomtarna och alla julklappar är inslagna. Per gick å la sig för en
stund sen och jag ska strax med gå och lägga mig. Men först vill jag önska alla en god jul
ifall jag inte skriver här innan dess :) Sen tänkte jag visa lite bilder på vad som har hänt
här hemma! Övervåningen är nu färdigspacklad och imorgon ska det slipas, sättas upp taklister
och taket och listerna ska även målas.

 

Den liggande panelen är på plats i vårt blivande sovrum.
 
Sovrummet från annan vinkel.
 
Här blir det arbetsplats med dator och pyssel.

Nu har vi även valt golv som vi ska ha i hela utbyggnaden, det blev ett parkett-tiljegolv i ek, mattlackat och jag börjar gilla det mer och mer. Vi har en provbräda som ligger i köket och när jag går förbi måste jag alltid dra med handen över det och känna och längta tills det ligger på plats :)


God Jul igen allihop!

 

 


Kommentarer
Postat av: Carina

Det kommer att bli kanon :-).

2012-12-21 @ 10:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0