Vile

 
 
 
Min lilla bebis håller på å bli stor. Om två dagar är Vile hela 6 månader gammal.
Kan inte fatta hur fort tiden har gått. Han är iaf världens finaste min älskade son.
Jag är så lycklig och stolt mamma och det är så fantastiskt att få följa och se sitt
barns framsteg. Just nu är Vile i en härlig fas och han "pratar" och låter som bara den.
Han rullar runt på golvet och har börjat gå i sin gåstol, än så länge går han bara bakåt
och åt sidan. Sitta själv kan han bara några sekunder innan han tappar balansen och
åker på sidan. Han är oftast en väldigt glad och snäll kille och blir endast lite gnällig och 
ledsen när han är trött. Nätterna går väldigt bra nu och mamma och pappa vaknar utvilade
på morgonen eftersom lillemannen har börjat sova hela natten :) Oftast somnar han vid åtta, nio
och brukar vakna runt åtta tiden.
Idag ska vi till bvc på halvårskontroll och det ska bli så spännande!
 För 4 veckor sedan vägde han 7920g och vad 70,5cm lång.
Hur mycket tror ni han har växt? :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Carina

Han är älskad av fler än sina föräldrar men såklart kan inget överträffa föräldrars kärlek till sitt barn.
Synd att jag missade er idag men vi kan väl snart ses hoppas jag.

2012-08-03 @ 18:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0