Jag lever






Jag överlevde första skolveckan! *pust*
Men min hjärna är helt slut! Nollning varvat
med föreläsningar är nog inte den bästa
kombinationen.. Men det har gått okej ändå.
Sjukt mycket information och massa nya grejer
och rutiner man måste få in, men det blir väl
bättre med tiden hoppas jag!
Insparken har än sålänge vart superkul! Har
dock inte kunnat vara med på allting men det
är ju aktiviteter hela nästa vecka också!
Tänkte
jag skulle lägga upp lite bilder från denna veckan,
men får göra det imorgon eller någon av de
närmsta dagarna..

Håller på att kolla på en film på nian, "handen
som gungar vaggan", usch lite hemsk film.
så nu Ska jag gå å sätta mig i soffan igen!

Ha de gott!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0