nattstädning på gång?






gokväll..

Sitter här å e hur pigg som helst.. kan iof vara för att jag
slocknade på soffan i två timmar vid 18 tiden :/ Va la
sådär smart, för nu e man ju inge trött alls å jag måste
upp imon hyffsat, gymnastikträning kl10 sen jobba på
det. Men det går nog bra.

Idag har jag vart ute i vallby, har gjort om våran tvbänk
lite :P Den va helt svart innan men fick för mig igår att
jag skulle måla den vit, så så blev det med en ekskiva
på. Är väldigt nöjd med resultatet faktiskt, fick dock inte
med mig den hem idag men pappa ska komma in och
lämna den imorgon. då ska ni få "före" bild också så att
ni kan se skillnaden.




nu hade jag faktiskt tänkt att städa som en tok, hoppas
på att jag kanske kan städa mig trött.


Hejsålänge!




(biffarna blev förresten supergoda, bara lite lite brända :P)





Kommentarer
Postat av: Angelika

Å va fint det blev!!

Kanon ju :-)

Hmm... städa mitt i natten - nä det är nog inget för mig, hehe!

Kram

2009-05-11 @ 19:25:17
URL: http://www.angelikasscrapblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0