Snor & Gymnastik & Målning

 
Näsan rinner och huvudet dunkar, har åkt på en riktig dunderförkylning! Men men det är
bara å bita ihop. Har lyckats måla lite dörrfoder ikväll ialla fall och detsutom har jag vart tränare
på gympaläger hela dagen idag. Men nu får jag faktiskt erkänna att jag riktigt sliten,
får nog krypa ner i sängen snart. Imorgon är det gympaläger dag 2 som
gäller även om jag kanske hade behövt va hemma å kurera mig, men, plikten kallar! :)
 
Dubbelträning
 
Här köper vi minsann inte färdigmålat! Dock börjar det bli riktigt drygt att måla, men jäkla va snyggt det blir!
 
 
Adjöken!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Carina

Det är ju halvproffs som gör jobbet och då blir det ju snyggt.

2013-01-04 @ 12:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0