Varning! fettofötter





Kan inte sova. så nu sitter jag här och tycker lite synd om mig själv.
jag måste få gnälla lite med all denna smärta överallt. Att vara gravid
kan vara det bästa och värsta jag upplevt. Såklart är det ju helt fantastiskt
att ha en liten bebis i magen, våran lilla skatt som vi snart ska få träffa.
Absolut det bästa vi gjort! men just nu precis denna stund vill jag bara känna
mig normal och inte ha ont överallt. så snälla lilla minisen kom ut till mamma
och pappa nu <3


Tog denna bilden innan, den är till Linnea som vill se mina snygga svullna ben och elefantfötter!



adjöken adjö








Kommentarer
Postat av: Carina

Oj, vilka svullna fötter. Du kommer säkert att känna en stor lättnad när Mini behagar att titta ut. Hoppas h*n inte väntar så länge till.

2012-01-10 @ 07:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0