tvättdag






Tvätta står på schemat idag! Är ju en del tvätt som vanligt
och det blir väl inte mindre sen när mini kommer :)
Det hade vart nice med tvättmaskin här uppe i lägenheten
men men det funkar ju nu med.

Idag sov jag läänge, mådde inge vidare imorse så det fick
bli så. Nu går jag mellan datorn, soffan och tvättstugan. Jag
håller på å fixar med en bild till KGFs hemsida men pallar
inte att sitta längre stunder, men jag tror det blir ändå!

Glömde lägga upp dom här skorna igår som mini ska få också



De kom på posten här om dagen :) Vann dem på tradera för
30kr! Helt oanvända converseliknande sko från Parvel. De är i
storlek 18 så de e störra än dom virkade. Dom virkade är ca 8-9 cm,
så smååå :)



Ha en bra dag!
Adjöken adjö















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0