städ & måilladag






japp idag är de lite jobbigt. Mår skiiit faktiskt!
Men jag har ändå hållt igång rätt bra ändå. Imorse så
var jag och Felicia och ställde ut våra tavlor på 3g. När vi satt
på bussen hem mådde jga så illa, hann precis innanför dörren
innan jag fick slänga mig in på toan, de va den frukosten... Men
jag kämpade vidare och Felicia har hjälpt mig att städa hemma
så nu är det jättefint här! Tack sis! har även hunnit med å tvätta och
fått lite besök av mammi, Petra, Ingvor och hundarna. Vi fikade lite
och så fick de se hur vi bor.
jo som sagt jag har vart igång nästan hela dagen men nu tänkte
jag faktikst lägga mig i soffan å vila lite framför tvn!

Adjöken






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0