inte så värst trött









Jag skulle bara kolla en grej på datorn sen lägga mig i sängen.
va supertrött inann men så fort man sätter sig vid datorn blir man pigg..
Får passa på att skriva lite i bloggen då.
Tidigare ikväll var vi i Vallby hos mor och far. Felicia och Nicko
var också där och mamma bjöd på två goda pajer. mums.

Imorgon kommer syster hit och vi ska baka cupcakes igen!
Per ska stå för fredagsfikat på hans jobb och då vill han ju såklart
imponera :P Antar att han kommer att säga att han bakat själv :)
Om dom blir fina så lägger jag nog upp någon bild imorgon och läskar er!

Godnatt!











Kommentarer
Postat av: Carina

Vad gullig du är som fixar Pers fredagsfika. Skulle vilja se de andras min när han plockar fram "sina" cupcakes, hihi.

2011-10-13 @ 18:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0