Pysslat






Jag har pysslat en hel del dom senaste två dagarna!
Mycket för jul och advent, har lagt ut lite på tradera
så får se om det går att sälja något :)

Här kommer lite bilder på vad jag gjort:



adventslåda, pappa har snickrat och jag har sedan målat och dekorerat.



En till fast med ett annat typsnitt



små hjärttags med siffra att hänga runt ljuset



Ljusstake i form av en dalahäst från panduro som jag målat och dekorerat


Har gjort mer hästar och kulljusstakar, klicka på miniatyrbilderna för större bild!











Kommentarer
Postat av: syster fillan

vilka fina grejer du har gjort! :D vill oxå ha en sådan adventslåda :)

2011-11-17 @ 21:57:00
Postat av: Mariella

Du får beställa av mig då ;)

2011-11-18 @ 00:42:01
Postat av: Emma

Hej! Måste bara fråga hur du gör texten?

2011-12-11 @ 18:33:50
URL: http://ems86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0