Cupcake - nåldyna!








Idag är jag leeedig!! wiiiiii :)
Tänkte jag skulle försöka plocka lite här hemma idag å få lite ordning.
Senare kommer Jessica för vi ska hitta en ny gymnastikdräkt som
föreningen skall ha som friståendedräkt! Har spanat lite redan å det
finna ju många fina så det kommer nog bli lite tufft att välja någon.
Igårkväll var jag och Louise i hallen och ändrade lite på miniortruppens
fristående och det blev kanonbra! Hoppas nu att gymnasterna kan göra
det lika bra :P

Min fina man hade ordnat ett skirvbord till mig härom dagen och jag
blev ju såklart superglad! Nu kan jga ha alla mina pysselsaker framme
så när man väl får ett ryck så kan man bara börja pyssla med en gång!
Innan har allt vart i garderoben å lat som jag är så har det kännts så jobbigt
att plocka fram allt och stöka ner i hela köket för att sedan plocka ihop allt igen.
Så jag är jätteglad över mitt skrivbord! Iaf, jag ju tvungen att fixa lite
annan förvaring för mina pysselsaker, små burkar och korgar mm. sen
gjorde jag denna söta nåldynan till min hjärtpins!





Visst blev den söt? :)
Har redan fått en beställning så säg till om ni blir
sugna på en cupcakenåldyna!

Ha det fint!
adjöken adjö









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0