lite regn å så






ett regnit karlskrona ikväll. ganska mysigt ändå.
Har vart lite i gympahallen ikväll, hoppat lite.
eller jag hoppade inget men de va kul å se på.
Nu sitter Per, Jimmy och Peter och dricker öl.
Jag tar jäkligt dåligt, eller inget alls faktiskt.
men de e helt okej :)
Imorgon ska älsk. hjälpa mig med mina små
gymnaster. Louie sviker ju men perran ställer upp!
Kanon tycker jag! så lipper jag va själv :)

E lite sugen på jkpg snart. Vart allt för länge sedan nu.
frågan är bara när. Får nog styra upp detta snarast.

adjöken adjö





Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja JKPG snarast!! kom kom kom!!!

2010-09-13 @ 00:28:07
URL: http://www.angelikasscrapblogg.blogspot.com
Postat av: linnea

typ nu kanske! ;)

2010-09-13 @ 16:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0