helg






Lördag.. fint de...



Veckan har vart ganska nice ändå. Ganska kul
i skolan nu :) längtar lite till på måndag då jag
ska måla min mask! Vi gjorde eget papper i skolan
med i veckan men så himla dum e jag! tog med
mina papper hem igår men glömde dem på bussen :(
La dem i det där lilla facket på sätet framför så
tänkte jag inte på de när jag skulle gå av. Blev
lite ledsen då faktiskt för jag hade gjort ett papper
med en bild på mig och Per. Tänkte skriva något fint
på de och ge till honom, ja typ ett kärleksbrev. Ja vet,
jag är sååååååå sööööööötttt! haha.

Sen igår i skolan var vi på å kollade på cirkus cirkör.
Vi fick se en liten del av deras senaste föreställning Wear it like a crown.
Det var himlans bra faktikst, lite annorlunda så, lite
mer som en teater.








Igår hade jag å Per 2 månader :) Firade med lite pizza å vin :P
Jag fick rosor också, blev jätteglad! Min man är fin han!
Nu ska jag ringa sis å fråga om de är på G. Vi ska ut till Vallby
en väng å hälsa på päronen! hoppas de bjuds på lite mat med :P


adjöken adjö!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0