snart 22





Godkväll..

Idag har mäklaren varit här å kikat på lägenheten, håller tummarna
nu så allt går vägen! Orkar inte med mera motgång nu...

hela tjocken släkten från Jönnet vart ju nere i helgen :) Lite kalas ute
i Vallby, myyys! Vi firade mina två kusiner och min lillasyster, grattis
igen till er! åå imorgon äre min å pappas tur :P 22, börjar känna
mig gammal å grå.. nee inte riktigt kanske, men kändes som man nyss
fyllde 18 och man kom in lagligt på krogen wohoo! ;P meen tårta imon då!
inte helt fel!




stolt tjej med nytt nattlinne! kalas Vallby feb 2010




Nu blire natten!

adjöken







Kommentarer
Postat av: Mamma

Älskade barn...grattis på födelsedagen!!!

pussar o kramar

2010-03-04 @ 11:01:57
Postat av: Anonym

Stort Grattis på födelsedagen!

Paket kommer med Fillen hem i helgen ( ja om de nu komemr upp då men det verkar ju så..) så då har du något att se fram emot, haha!!

Ät mycket tååårta nu!!

Kram



P.S Hildis är för snygg! :-)

2010-03-04 @ 14:01:24
Postat av: Angelica

Ja kanske ska ge mig tillkänna oxå, men du anade nog att det var din gamla moster i Tenhult som skrev förra inlägget ;-)

2010-03-04 @ 14:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0