Rubrik






Det vart en trevlig kväll igår! Va borta hos syster å Nicko i deras nya lya,
jääkligt trevligt lägenhet alltså :) fick hjälpa dem att packa upp lite också
för det vart lite kaos, banankartonger överallt! men nu är det fint som snus!
Efter all uppackning var vi så klart värda lite mys  balkongen, vin, kex
& ost, kan det bli bättre? :) Vi fick även lite finbesök av Per, Jimmy och Peter,
och sedan vart de utgång så de va fiiint.

Idag har jag haft sista träningen med miniortruppen för denna terminen och
för de gymnaster som ska byta trupp så vart de sista träningen nånsin :(
Lite sorgligt faktiskt.. Jag och Louise har iaf dom goaste gymnaster man kan ha!


handlat lite kex!


Måste visa mina nya strumpor!


Balkong är det bästa!


Innan eller efter att jag spillt ut allas drinkar? haha


Mina gymnaster tycker att jag är en bra tränare :P




Nu ska jag nog bort till sis å hämta min cykel!
Adjöken!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0