torsdag








Nu sitter jag hos sis, va tvungen å låna datorn lite :)
Fast nu stack hon å nicko någonstans, de skulle fixa
lite inför Nickos födelsedagsfest imorgon.

Idag har jag å Per vart å köpt ny soffa till honom! Hörnsoffa
med divan, huir fin som helst! så vi har konkat på soffdelar
i värmen å monterat ihop den, eller aa Per iaf :P jag gjorde
väl inte så mycket mer än å fluffade soffkuddarna på slutet.
Men det blev himla fint iaf!


Per väldigt stolt efter en perfekt backning :P





Tänkte även visa lite bilder från förra fredagen
som vi tog med The Studio





Nu ska jag hem igen!
adjöken adjö












Kommentarer
Postat av: linnea

snygg du är mellis! as bra bilder :) saknar <3

2010-07-16 @ 13:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0