2010-12-29





Vi har haft en underbar julhelg! Vi har hunnit med
att träffa släkten från båda håll, ätit så god mat å
myst en massa! Å snäll hade man minsann vart i
år för jag fick väldigt många fina klappar :)


Jag gjorde sill till julbordet, den blev
kanongod och var lätt att göra!




Receptet hittade jag i ICAs buffétidning!



På Julafton var vi först i Jämjö med familjen Jacobsson
och efter Kalle åkte vi till Vallby för att fira med mina
föräldrar och bror! Vi var även i Vallby på juldagen och
då var hela familjen Maxon samlade med sina käraste!



Per och Maja ser på Kalle




jahopp nu ska allt bara fixas inför Nyår! Nyårsfirandet blir här
hos oss så det är lite som måste göras inför fredag!

adjöken adjö




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0