Födelsedag & the studio







Tänk att blogga lite om mammas födelsedag, som var i onsdags.
Vi barn och pappa hade planerat en överaskningsdag åt henne.
Så det blev inget fika eller presenter på morgonen. 
Dagen började med att jag, mamma, pappa och Otto tog färjan till Aspö.
Jag och mamma red på islandshästar och så hade pappa ordnat
picknick med en massa god mat, frukt och vin! (:
Vi åkte färjan tillbaka vid 4 tiden och då skulle alla göra
sig extra fina för att sedan åka stan och hämta Felicia och Johanför att äta på Nya Peking (:
Där avnjöt vi en jättegod kinamat och mamma öppnade presenter!
Så det blev verkligan en lyckad dag! (:
 

 

The studio! 
Jag, Felicia och Hanna har precis kommit hem från en
eftyermiddag/kväll på Stat hotell.
Där blev vi sminkade och fotograferade med olika bakgrunder och kläder.
 Det var jättekul! Köpte faktiskt ett par bilder med mig hem.
Kan vara kul att ha lite egobilder upphängda här hemma, haha!



Ha det gott!

Adjöken!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0