en sväng på stan...





Halloj!
Vad tycker ni om nya design? Ganska enkel men det duger för mig (:

Kräftskivan i helgen va jättekul! Har dock inte kunnat
lägga in några bilder ännu så det kommer väl någon
sen uppdatering om det framöver (:

Idag ska jag å mamma gå en sväng på stan och försöka
hitta något till lillebror som fyller år.  Får se om man kanske
hittar något till sig själv med :P

Vi har visat våran lägenhet nu för våra grannar, de bor i
en tvåa nu men vill byta till en trea. För JA vi ska flytta :D
Vi har äntligen tagit det stora steget och köpt oss en lägen-
het, men bara två gator bort, vi älskar att bo på lilla Pantis (:
Men iaf vi flyttar ju 1 okt så vi hoppas verkligen detta paret
vill ta över den då, annars får vi försöka hitta någon annan,
har ju knappast råd att betala dubbla hyrar i två månader :S
Vi sa upp våran lägenhet förra månaden och har egentligen
tre månaders uppsägningstid men det var okej om vi hittade
någon som ville ta över den tidigare. så nu e det bara att hålla
tummarna!

Nu ska jag fixa mig lite!

avslutar med en bild på min snygging ;P




Adjöken!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0