Smyckeparty & biskvier













HallåHallå (:

tyvärr va de lite länge sedan sen sist..




Idag har jag iaf vart i skolan, har prov på onsdag så jag och Ullrika ska plugga en massa nu!
Hoppas grammatiken sätter sig där innanför pannbenet tills dess!

Annars har det varit lite av varje det senaste, pluggat, jobbat, pysslat, umgåts å så där..
Fina & Freddo har flyttat in nu i lägenheten bredvid så det har blivit att man sprungit
över en sväng till dom å småpratat lite (: mysigt med kompisgrannar. Imorgon efter att vi har
ätit frukost ska jga springa ner till Josse å kolla på "Dagboken", vet ju att jga kommer lipa ihjäl mig.
Det gör jag varje gång jga ser den..

Ikväll har jag haft smyckeparty! så mamma har varit här å visat smycken från Dag & Natt!
Det var dock bara tre som kunde komma, men vi hade jättemysigt ändå. Jag bjöd på
mina hembakta chokladbisvkier. mumms! Sen Köpte jag ju såklart lite smycken, det blev 
två jättefina halsbanden.  Längtar tills dom kommer (:

Här kommer lite blandade bilder från de senaste dagarna!

Ha det finnemang! Adjöken





   

  















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0