bilder






godkväll


Idag har det vart en seg dag, bara vart hemma med mannen
och kollat på tv. Fast jag har varit lite duktig och plockat undan
berget av pysselgrejer i köket. har ju inte direkt något pysselställe
så det blir att man river fram allt på kösbordet och så brukar det bli
några intensiva pysseldagar innan man städar :P hehe. Men idag
va Johan(å jag med lite) trött på att det låg pappersspill m.m över
hela golvet och på bordet.  .. så jag fick allt ta å städa..

Har gjort ett kortställ som jag hittade på scrappiz, man skulle
egentligen använda en BIA men det gick även bra utan (:
Tänkte samtidigt visa hur vi har det här hemma så jag har
tagit lite bilder på delar av lägenheten!
Men först tänkte jag visa hur kortstället blev:

   
  


Köket:
   





Vardagsrum:

  
(på den tomma väggen hade jag tänkt måla någon tavla/tavlor,
men vet inte riktigt på vad. Någon som har nån idé??)



Sovrum:

 
sovrummet är heller inte riktigt "klart", ska ju till lite sängbord åså.
sen var det ju den där platt TVn med :P


hoppas jag inte tråkat ut er nu med alla tusen bilder (:





allt för idag! Adjöken!




Kommentarer
Postat av: Angelika

ÅÅÅ va fin kortlådan blev! Måste med göra en sån, hur gör man :-D

Oj! Va fint ni fåt det i köket! Mycket bättre med bordet på det hållet ju och skänken är jättefin! Fint te på den också, hihi!!

Är så nyfiken på din dörrkrans!

Kram kram

2008-10-14 @ 15:34:12
URL: http://www.angelikasscrapblogg.blogspot.com
Postat av: smula

oh, vilken underbar lägenhet! gillar fondväggen mucho!



kramis//smula

2008-10-17 @ 04:32:48
URL: http://smula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0