varmt & skönt!




Älskar sommar! vill bara va ledig varje dag! men det går ju icke :(

Idag har jag å fillan vart på långö å solat, felicia blev röd å med mig hände det absolut ingenting :/ alla är så bruna å snygga, jag vill med! å nu ska man jobba dag ända till tisdag.. suck..

Efter långö så cyklade vi hem å scrappade lite, kommer lägg ut min LO nu snart nån dag...
Sen va de ju greys så då gjorde vi smoothie mumma! hallon, blåbär vanilj mm MM mm.

Men nu är det dags att sova. imorn är det personalfest med. undrar hur det ska gå...

NattiNatti

Kommentarer
Postat av: Emelie

Heeej Mariella:) Vilken snygg header du har! Ringde dig nyss men såg nu att du va på fest, hoppas det går bra;) friståendekursen iaf eftersom de inte anordnas av Småland eller så är det inte säkert att dom betalar den.. men jag ska kolla lite, kanske går det:) Vi får höras, Kramkram

2008-06-05 @ 19:49:03
URL: http://www.nogg.se/mmmli

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0