one tree hill....


bakfyllans dag....

Personalfest igår, inte så lyckad fest så vi fick ta saker i egna händer å festa vidare utan mcdonalds alla medarbetare. Blev rätt lyckat till slut ändå, lite tack vare min älskling å hans vänner (: lite för mycket av de goda på slutet där bara men men..
Idag har det dock inte varit lika roligt. Varit helt väck i huvet fram till två på jobbet, men efter lite pommes å min speciali hamburgare så kände man sig genast mycket bättre.
Efter jobbet somnade jag å johan i soffan nån timma sen har vi bara segat runt. Har kollat på massa avsnitt av one tree hill, bästa serien! Lysnar just nu på Kate Voegele (som spelar mia i serien) - Kindly unspoken..

men nu är det verkligen dags att sova.

godnatt




måste bara lägga upp schtekigaste bilderna
på mig å vicci. ska satsa på å bli så brun i sommar igen
men kommer garanterat inte att lyckas








Kommentarer
Postat av: frajd

vad sent du går och lägger dig mariellaaaaa!

hihi. klart vi får ta en middag en annan dag. får se när alla kan :)

imorgon ska vi jobba, buu :(

2008-06-07 @ 19:50:00
URL: http://racke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0