Midsommarafton & scrapbooking



Hallå hej..


Tänkte lägga upp lite bilder sen midsommar å lite annat smått å gott...
Midsommar blev för övrigt himlans najs måste jag säga! sill, nubbe, midsommarstång, härliga människor.. hela kittet med andra ord (=

har scrappat lite de senaste dagarna med... har gjort två kort men hann inte ta någon bild innan dom gavs bort :( sen har jag gjort en ny Lo också.. tänkte lägga upp en bild på min söta rosa lilla sparburk jag gjorde på scrappträffen på hildas rum för nån vecka sedan med...















AdjökenAdjö

nu ska jag sova



Kommentarer
Postat av: Angelika

Hahah!! Ja ni ser ut att ha haft väldigt roligt på midsommar iaf och det va ju tur :-)

Men ååå vilken fin LO du gjort!! Den va ju verkligem hur bra som helst!!

Ha det gott!

Kram

Postat av: Anna Smid

Ha, tyckte väl allt att jag kände igen dig från träffen på Hildas rum! Och nu fanns det ju en bild på den fina burken som du gjort, så nu var det bekräftat!

Fin Lo du gjort!



/Anna med stjärnstansen

2008-06-24 @ 10:35:05
URL: http://www.smid.zoomin.se
Postat av: Jonna

vilken jättesöt burk ^^

och LOn va hur fin du vill liksom :D

jätte bra



såg ut som ni hade de bra på midsommar med, lite avis på er som hade midsommarstång :( hahah



kram jonnis

2008-06-24 @ 15:34:57
URL: http://tarta.blogg.se/
Postat av: smula

åh, ni såg ut att ha jättetrevligt! fick rapport av min kära syster att det hade varit mkt mysigt! själv satt jag i en husvagn på skånska västkusten o kollade på dvd ;) ...

ha de fint! //a

2008-06-25 @ 21:55:36
URL: http://smula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0