äntligen en ny LO(:

helgen har vart härlig! I fredags gjorde jag å Johan tacos å tog det lugnt. Igår var jag och Martina på dragsö och solade, helt underbart! varmt som bara den å utsikten va så fin, Martina hade med sig solstolar så vi satte oss uppe på klippan å tittade ut över havet å lilla hamnen med massa segelbåtar. Vi försökte bada med de va dock för kallt, så vi badkrukor tog oss ett litet kärringdopp (gick ut en halvmeter å doppade armarma lite) hehe (:
Kvällen spenderade jag ute i vallby hos mor och far, pappa hade fixat käk, lax och färskpotatis mumma! som dessert blev det jordgubbar och grädde! Fick dessutom en present av mammi (: en massa fina papper från HILDAS RUM !
image21 

Idag har det vart en lugn dag, har haft sista gymnastikträningen innan sommaruppehåll med mina gymnaster idag, vi gjorde massa roliga lekar eftersom det var sista gången.

Sen har jag gjort en ny LO! här kommer den:
image22

image24

image25

jahopp, tack för mig då! o ha en trevlig kväll

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Vill du vinna en klänning?
Isåfall tycker jag att du ska kika in på min blogg för att tävla! ;)

//Natalie B

2008-06-01 @ 19:45:44
URL: http://natalieb.blogg.se
Postat av: frida

hej hej! här är jaaaaaag :D

2008-06-02 @ 11:30:27
URL: http://racke.blogg.se
Postat av: Angelika

Skitfin LO!! Är ju din bästa hitils måste jag säga! Kanonfin!

Kramen

Postat av: jonnis

åh vilken härligen ^^

jätte fint du e så duktig mellis ^^

2008-06-16 @ 01:18:03
URL: http://tarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0